Ustawa śmieciowa to jedno z ostatnio podjętych działań proekologicznych, które dodatkowo ma na celu obniżenie kosztów segregującym odpady. Na środowisko i obniżenie kosztów możemy wpływać jednak nie tylko jako domownicy,
Fundacja Rozwoju Wolontariatu rozpoczyna współpracę z agencją mediową K2 Media. Agencja zajmie się kompleksowymi działaniami, obejmującymi opracowanie strategii rozwoju dla programu ?PROJEKTOR ? wolontariat studencki? oraz wesp
Jak żyje się seniorom w Poznaniu? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy ogłoszonej niedawno „Diagnozy potrzeb i oczekiwań mieszkańców Poznania powyżej 50. roku życia”.Przeprowadzona na zlecenie Centrum
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz ocho
Dwóch na pięciu klientów ING podróżujących samochodem przyznało, że w okresie ostatnich 12 miesięcy ograniczyło lub w ogóle przestało jeździć autem. Rok 2012 otworzył konsumentom oczy na potrzebę racjonalizowania i ci�
Katarzyna Cichopek, Magdalena Steczkowska, Magdalena Górska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Dorota Czaja, Aldona Orman oraz wiele innych osobistości wzięło udział w inauguracji ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to bi
Warszawa, 12 grudnia 2018 r.Informacja prasowa5 kroków do powiedzenia „przepraszam”Podobno, jak mówią słowa piosenki: „Miłość ci wszystko wybaczy”. Niestety, jak się okazuje, w życiu codziennym często mamy problem
Dobiega końca pierwszy etap projektu edukacyjnego ?Kredki zamiast karabinów Akcja Afganistan?. Dzięki niemu uczniowie mieli okazję poznać zarówno kulturę i historię tego odległego kraju jak również zabawy, gry i bajki swoic
Aż 60% wzrost zapytań odnośnie informacji na temat podręczników szkolnych, plecaków, a także mebli biurowych odnotowała w sierpniu wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl. Rodzice przygotowując wyprawkę dla swoich pociech aktywn
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz