Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
Bank Komórek Macierzystych nOvum przygotował infografikę, która w przystępny sposób przedstawia jak wygląda procedura pobrania krwi pępowinowej, jej preparatyka i zamrożenie.Niezwykłe właściwości komórek macierzystych po
Materiał prasowy, 18.12.2018Plaga manipulacji tacho, czyli walka ITD z nielegalnymi praktykami Dane z tachografu wskazują, że kierowca przejechał 1550 km, a mapa pokazuje, że pokonany dystans jest o 20% dłuższy. Co więcej, na
6 marca br. w Zakopanem rusza akcja „Lawinowe ABC”, której organizatorem jest Tatrzański Park Narodowy i TOPR, a partnerem PZU. Jej celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy na temat lawin oraz bezpieczneg
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2013 w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. To potwierdzenie, że bank skutecznie łączy odpowiedzialność społeczną z działalnośc
Takiej akcji w Polsce jeszcze nie było! W ciągu zaledwie 7 tygodni, Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, co można porównać do ośmiokrotnego pokonania długości równika! Wszystko po to, by pomóc
04/20/18Okulary na majówkęWielkimi krokami zbliża się wyczekiwana przez wszystkich majówka. Każdy inaczej planuje swój wypoczynek, ale wszyscy liczą na słońce. Gadżet, którego na pewno nie może zabraknąć w Twoim bagaż
Materace kieszeniowe – wygoda dopasowana do potrzeb Wybór właściwego materaca to nie lada wyzwanie. Decyzja zakupowa powinna być poparta wcześniejszym przetestowaniem modelu, który nas zainteresował. Wśród materacy spręży
Agnieszka Romaszewska-Guzy, która niestrudzenie prowadzi kampanię na rzecz wolności i demokracji na Białorusi została nagrodzona prestiżowym tytułem Europejczyk Roku 2013 przyznawanym przez Reader?s Digest. Oficjalne wręczenie
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie