W ramach ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to biega?, której celem jest promowanie aktywnego spędzania czasu z dzieckiem, gwiazdy przekazały buty na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.W inauguracji wydarzenia wz
Zielona energia opanowuje świat. Państwa i biznes stawiają na odnawialne źródłaSzkocja w tym roku osiągnie miks energetyczny w całości oparty na OZE. Chiny i Indie inwestują ogromne sumy w rozwój tego sektora, a Google i Fa
W czwartek 21 lutego 2013 r. w SOS Wiosce Dziecięcej  w Siedlcach odbyły się pierwsze zajęcia drugiej edycji, projektu ?Grosz zaoszczędzony przerabia się w miliony? dofinansowanego ze środków Narodowego Banku Polskiego.Celem
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Informacja prasowaWarszawa, 28 maja 2019 r.Bieganie to nie tylko sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu. Korzystnie wpływa ono na nasz organizm, poprawia kondycję i samopoczucie. Co jednak, jeśli powiemy, że biegając możes
Informacja prasowaPrzasnysz, 04.11.2019 r.Jak przygotować rower na zimę?Poradnik dla właścicieli jednośladówNiskie temperatury, miejskie ulice pełne błota pośniegowego i soli. Nie są to idealne warunki do jazdy rowerze. N
Informacja prasowa 29 listopada 2018, WarszawaKażdego roku Święta Bożego Narodzenia przyprawiają nas o prawdziwy zawrót głowy. Przedświąteczne porządki, pieczenie makowców, lepienie uszek i kupowanie prezentów pod choink�
Informacja prasowaPaździernik 2019Nineboty – potomkowie segway’ówWraz z rozwojem elektromobilnoÅ›ci, na polskich ulicach pojawiajÄ… siÄ™ kolejne nowoÅ›ci. Jak podaje Jakub Tomasiczek z firmy JBTS, w niedÅ‚ugim czasie bÄ™dz
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi