Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym
11 czerwca po raz pierwszy w Polsce odbył się Kongres Rodzicielstwa Zastępczego zorganizowany przez Koalicję na Rzecz Rodzinnej Opieki Zastępczej. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce aktywnie uczestniczyło w wydarzeniu.W Kongre
Warszawa, 23 listopada 2017 r.Zimowa aura urzeka skrzypiącym pod stopami śniegiem i mroźnymi witrażami na szybach. Niestety ze względu na trudne warunki atmosferyczne wymaga również szczególnego zaangażowania w ochronę zaró
Dobiega końca pierwszy etap projektu edukacyjnego ?Kredki zamiast karabinów Akcja Afganistan?. Dzięki niemu uczniowie mieli okazję poznać zarówno kulturę i historię tego odległego kraju jak również zabawy, gry i bajki swoic
22 sierpnia odbyła się kolejna edycja Festynu ?Zeszyt dla Ucznia?, z którego dochód przeznaczony jest na zakup podręczników i wyprawek szkolnych dla najbardziej potrzebujących dzieci. W licznych licytacjach towarzyszących akcji
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powsta? z my?l? o dzieciach przebywaj?cych w szpitalach. W Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, oraz w Powiatowym Szpitalu Spec
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Specjalne pozdrowienie i zapewnienie o modlitwie przekazał Ojciec Święty Benedykt XVI organizatorom i uczestnikom Marszów dla Życia i Rodziny, które w niedzielę 3 czerwca przejdą ulicami 48 polskich miast, pod hasł
Wypowiedź: Justyną Zajchowską, specjalistką WWF Polska ds. zrównoważonego rybołówstwa. Około 30% światowych zasobów ryb jest przełowionych, a aż 60% poławianych na najwyższym możliwym poziomie. Problem jest na tyle pow
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�