Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgod
Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 07 maja 2018 r.CODZIENNE SPACERY – STAŁY ELEMENT DNIA POLSKICH MAM!Prawie 100% mam, które wzięły udział w ankiecie marki NUK, codziennie wychodzi na dwór ze swoim dzieckiem. Jest to stała akt
Akcja ?Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie? Fundacji Allegro All For Planet wygrała w prestiżowym konkursie na najlepsze i najbardziej kreatywne projekty marketingowe w Polsce. Jurorzy konkursu ?Impactor 2012? uznali ją za najci
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Pierwszy wdech to piosenka napisana w rytmie serc – malutkiej Poli oraz jej taty – rapera Piotra „Poisona” Plichty. Opowiada o miłości ojca do dziecka i o zachwycie nad cudem jakim jest nowe życie. W utwór wpisane jest pe�
Druga połowa roku 2013 to już ostatnie konkursy z kończącego się budżetu funduszy unijnych na lata 2007 ? 2013. Niewielkie są również szanse na uruchomienie konkursów z nowej perspektywy 2014-2020 już w pierwszym roku jej ob
Rozrywka, która ćwiczy mózgZ wiekiem pogarsza się nie tylko sprawność fizyczna, ale i umysłowa. Choć starzenie i obumieranie komórek nerwowych jest naturalnym procesem można jednak go spowolnić. Aby umysł pracował prawid�
Dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lata chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Tak wynika z badania ?Polak 3.0 ? czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości?? przepro