W Czadzie 127 tysięcy dzieci cierpi z powodu ciężkiego niedożywienia, a co siedem minut jedno dziecko umiera z głodu. Groupon, we współpracy z UNICEF, przygotował kampanię Umieram z głodu, w ramach której klienci serwisu w d
Przed nami najbardziej oczekiwany okres w roku – Święta Bożego Narodzenia. Statystycznie to właśnie w grudniu wydajemy najwięcej pieniędzy, zarówno na przygotowanie samej Wigilii, jak i na prezenty dla najbliższych. Często
Podczas łódzkiego Fashion Week (24?28 października), oprócz wzbogacenia swojej szafy w nowości od projektantów, można wesprzeć potrzebujące dzieci. Wystarczy kupić kubeczki ze specjalnej kolekcji Stowarzyszenia Przyjaciele Ś
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Zgłoś projekt do Konkursu Naukowego E(x)plory 2017!Trwa nabór zgłoszeń do Konkursu Naukowego E(x)plory 2017. Konkurs skierowany jest do młodzieży w wieku 13-20 lat o różnorodnych zainteresowaniach naukowych. Najlepsze prace z
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Informacja prasowa FLORINAMarzec 2018Kolekcje Florina by Emalia Pleszew poleca Kasia Bujakiewicz!Katarzyna Bujakiewicz – aktywna mama i miłośniczka zdrowego stylu życia została ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew.
Jak się przygotować, by zapewnić bezpieczeństwo sobie i swojej rodzinie W nagłych wypadkach liczy się każda sekunda, ale również wiedza, jak działać, by ocalić życie. Aby przygotować się do takich sytuacji, warto skorz
28 grudnia 2017, WarszawaPrzepis na udaną domówkę sylwestrowąWraca moda na imprezy organizowane w domu. Chcąc spotkać i pobawić się w towarzystwie przyjaciół i znajomych, coraz częściej decydujemy się na taką formę zab
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw