Warszawa, 17 października 2019Informacja prasowaGospodarka wodna a zmiany klimatuWoda warunkuje egzystencję każdego żywego organizmu, a niemal wszystkie gałęzie gospodarki potrzebują jej do prowadzenia swojej działalności.
Warszawa, 23 stycznia 2017 r.Zmiany w prawie, które wpłyną na realizację inwestycji w 2018 rokuW rozpoczynającym się roku zarówno inwestorzy, jak i wykonawcy będą musieli dostosować się do szeregu nowych obostrzeń przewid
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 20165 sposobów na udane przyjęcie HalloweenoweHalloween cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. W wielu domach w ten wieczór organizowane są tematyczne przyjęcia, pełn
Business Centre Club po raz kolejny przyznało nagrody Ambasadora Polskiej Gospodarki. W IX edycji konkursu Ceramika Paradyż otrzymała tytuł w kategorii Najwyższa Jakość, który przyznawany jest firmom wyróżniających się na s
W sobotę (19 maja) odbył się charytatywny bieg Samsung Irena Run, w którym wzięło udział 1150 uczestników. Podczas wydarzenia udało się zebrać 69 tysięcy złotych, które zostaną w całośc
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Ach, ta dzisiejsza młodzież, czyli dlaczego polskiemu nastolatkowi się…chce!Powszechne przeświadczenie o młodzieży, która skupiona jest wyłącznie na sobie nie znajduje odzwie
Praca dla miłośników słodyczy! Czy praca może być słodka? Na to pytanie odpowiadamy: TAK. Właśnie taką oferuje agencja zatrudnienia Manpower, która prowadzi rekrutację pracowników dla firmy Mondelēz International, świa
Informacja prasowa z d. 10.10.2019Największe wydarzenie naukowe w Polsce.Gdynia E(x)plory Week startuje 23 październikaProjekty badawcze młodych naukowców z całego kraju, dyskusje ekspertów dotyczące przyszłości polskich sz
Znak towarowy na wagę biznesu – jego odpowiednia ochrona wpływa na wartość przedsiębiorstwa2019-07-23 Zasoby intelektualne wpływają w ogromnym stopniu na budowanie konkurencyjności, innowacyjności, a także rozpoznawalnoś
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie