Kryzys klimatyczny trwa, a Polacy nie rezygnują z ogrzewania węglemPolacy coraz rzadziej do ogrzewania domu wybierają ekogroszek, wzrasta natomiast popularność drewna i węgla kamiennego – wynika z raportu Oferteo.pl. Przy wybo
Na całym świecie obchodzony jest właśnie Międzynarodowy Tydzień Niesłyszących. Z tej okazji Fundacja Orange rozpoczyna charytatywną akcję na rzecz dzieci z wadą słuchu. Środki zebrane w tej akcji zostaną przeznaczone na z
Dawid Kwiatkowski nie może narzekać na brak popularności. Po każdym koncercie czeka na niego rzesza fanek, która zrobi wszystko, by spotkać swojego idola. Nie inaczej było podczas nagrań do programu „The Voice Kids”. „Kwi
Business Centre Club po raz kolejny przyznało nagrody Ambasadora Polskiej Gospodarki. W IX edycji konkursu Ceramika Paradyż otrzymała tytuł w kategorii Najwyższa Jakość, który przyznawany jest firmom wyróżniających się na s
Już tylko 4 dni zostały do zakończenia akcji Samsung Hope Relay, dzięki której Polacy w ostatnich tygodniach zebrali ponad 300 tysięcy kilometrów, które Samsung zamieni w pieniądze na wakacje dla dzieci z SOS
11/17/20Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, szy
Inf. prasowa Warszawa, 27.05.2019Lato to jedna z najbardziej wyczekiwanych pór roku. Jednak obok słońca i wysokich temperatur, przynosi nam także dokuczliwe owady. Ich ukąszenia mogą wywołać ból, obrzęk i swęd
Bank Pocztowy został partnerem Programu 60+. Dzięki temu Klienci Banku będą mogli kupować leki po niższych cenach w aptekach uczestniczących w Programie 60+ na terenie całej Polski.Posiadacze Pocztowego Konta Nestor mogą już
Młodzi zawodnicy Taekwon-do lecą na Puchar Świata do Australii dzięki sponsorowiSą młodzi i utalentowani, odnoszą sukcesy. Mateusz Mróz jest wicemistrzem świata i mistrzem Europy w Taekwon-do ITF (International Taekwon-do Fed
Jak wynika z badań TNS Polska przeprowadzonych na zlecenie Ergo Hestii, jedynie 27 procent właścicieli samochodów decyduje się na ubezpieczenie Autocasco. Oznacza to, że po kolizji z własnej winy, aż 7 na 10 polskich kierowców