Jak pomóc dziecku wrócić do szkoły?Nowy rok szkolny – nieważne czy wiąże się z przejściem do nowej szkoły, czy „jedynie” do wyższej klasy, każda zmiana może powodować w dziecku strach i niechęć do powrotu. Ważne
ING Bank Śląski zainstalował w wybranych placówkach urządzenia AED, czyli automatyczne defibrylatory zewnętrzne. Urządzenia są dostępne w godzinach pracy oddziałów, zarówno dla pracowników, jak i osób spoza banku.Zakup i
Ogromne powodzenie zeszłorocznej akcji „Zaparkuj klimatycznie!” oraz ogólnopolskie zainteresowanie stojakami rowerowymi to najważniejsze powody uruchomienia Programu Partnerskiego 50/50 Fundacji Allegro All For Pla
Praca na klika etatów. Jak to pogodzić?Wypowiedź: Joanna Żukowska, specjalista do spraw marketingu w Monster Polska.7 proc. z 15,6 mln aktywnych zawodowo Polaków pracuje na kilka etatów wynika z danych Eurostatu. Więcej wieloe
W tym roku poznamy i docenimy wartość słowa ?współ?, przekonamy się, że ojcowie to doskonałe ?nowe matki?, a wszystko to wydarzy się na tle nieustającej batalii pomiędzy dążeniem do bycia doskonałym a poszukiwaniem autent
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powsta? z my?l? o dzieciach przebywaj?cych w szpitalach. W Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, oraz w Powiatowym Szpitalu Spec
Kapituła XVI edycji konkursu Dobroczyńca Roku 2012 uhonorowała Fundację Orange za współpracę z innymi organizacjami w działaniach na rzecz dzieci z wadą słuchu. Wśród laureatów znalazł się także program wolontariatu pra
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłorocznyc
W przeddzień Narodowego Dnia Życia – 23 marca – po raz trzeci, wręczone zostaną Tulipany Narodowego Dnia Życia. Dobra, zdrowa, szczęśliwa rodzina to lekarstwo na wiele chorób współczesnego świata. Wsz
41% konsumentów zgodziłoby się na wykorzystanie danych osobistych w celu ulepszenia istniejącej usługi, z której korzystają.Konsumenci są najbardziej skłonni podzielić się swoimi poglądami religijnymi i politycznymi. Najba