Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” Racibórz, gdzie mieści się siedziba organizatorów programu promocyjnego „Doceń polskie”, obchodzi w tym roku jubileusz 800-lecia nadania praw miejskich. Z […]
Dziś jest międzynarodowy dzień pracoholizmu. Z tej okazji zachęcamy do wprowadzenia w naszej pracy kilku zdrowych nawyków, które poprawia jakość naszego życia. Zmęczenie, przepracowanie i stres są źródłem poważnego dysko
Godny zaufania, pomocny i szczery ? taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskompliko
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2013 w kategorii bankowość, sektor finansowy i ubezpieczeniowy. To potwierdzenie, że bank skutecznie łączy odpowiedzialność społeczną z działalnośc
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. zaangażowało się w działania mające na celu rozwijanie przedsiębiorczości wśród dzieci i młodzieży. Wspólnie z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości ubezpieczyciel będzie realizował pro
Ericsson stawia ambitne cele podczas światowej konferencji w sprawie zrównoważonego rozwoju Dobre wyniki daje udana współpraca z serwisem Mashable, Fundacją ONZ i organizacją 92nd Street Y nawiązana po ubiegłoroczny
Podczas 3. Kongresu Dealerów wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. Nagrodę specjalną – tytuł Dealera Dobrych Uczynków otrzymała firma Mirosław Wróbel za projekt „Kolory Nadziei”, realizowany
Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
komunikat prasowy 4 czerwca.2019 Europa Środkowo-Wschodnia kontra stara Unia. Oto prawdziwy powód powstania pakietu mobilności. W 2017 roku kierowcy polskich przedsiębiorstw transportowych przejechali ponad 335 […]
Pod hasłem ?W trosce o lepsze jutro? firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. ?Pozory mylą, dowód nie? to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracowników oraz