W Centrum Rehabilitacji Stocer w Konstancinie Jeziornej pod Warszawą działa już placówka pocztowa nowego modelu z certyfikatem ?Obiekt bez barier?. Placówka jest dostosowana do potrzeb klientów z niepełnosprawnością i obsługi
Po niedawnym starcie POLONY ? Cyfrowej Biblioteki Narodowej, przyszedł czas na nową NINATEKĘ ? kolejną cyfrową bibliotekę umożliwiającą dostęp do treści kulturalnych. Jest to serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego, w kt
Latem częściej bywamy świadkami wypadków ? na wakacyjnej trasie, czy też przebywając nad zbiornikami wodnymi. Kurs udzielania pierwszej pomocy teoretycznie ma za sobą każdy posiadacz prawa jazdy, czyli minimum 18,5 miliona osó
Intensywny, dymny aromat wędzonych specjałów idealnie komponuje się z ostatnimi dniami jesieni, kiedy w kuchni coraz częściej pojawiają się potrawy cięższe i bardziej treściwe, niż ma to miejsce w czasie ciepłych miesięcy
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
25 maja 2013 roku odbył się ?Rajd na Autyzm?, który organizowany jest od 7 lat przez Fundację SYNAPSIS. Dzięki niemal 1000 rowerzystom, Fundacji SYNAPSIS udało się uzyskać od partnerów Rajdu niemal 130 tys. zł na rzecz indywi
Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Kredyt Banku z różnych regionów Polski organizują akcje wolontariackie dla dzieci z lokalnych instytucji, szpitali, domów dziecka i ośrodków szkolno-wychowawczych. Cel jest wspólny dla wszystkic
Alaksandr Bialacki – działacz społeczny, polityk i obrońca praw człowieka – został laureatem Nagrody Lecha Wałęsy. PKO Bank Polski jest jej wyłącznym partnerem.Wyróżnienie to już od 5 lat trafia do osób, któr
Warszawiacy fotografują na czas. Czy w tym roku pobiją rekord?Choć to maraton, nie wymaga biegu. Przyda się za to aparat fotograficzny. Zasada jest prosta – dobra zabawa połączona z odkrywaniem miasta i realizacją pasji do fo
Tysiące plakatów, setki tysięcy ulotek, spoty video w internecie i materiały promocyjne w lokalnych stacjach radiowych, a wszystko po to, by cała Polska wiedziała, że już 3 czerwca ulicami 42 miast przejdą Marsze dla Ży