Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
Katarzyna Cichopek, Magdalena Steczkowska, Magdalena Górska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Dorota Czaja, Aldona Orman oraz wiele innych osobistości wzięło udział w inauguracji ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to bi
Polska już po raz piąty stanęła ?Po stronie natury?Dobiega końca 5. edycja programu ?Po stronie natury?, w ramach której posadzony został już piąty milion drzew. W tym roku organizatorzy nagrodzili też kwotą 100 tysięcy z�
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Informacja prasowaPrzasnysz, 08.10.2019 r.Sprawdzone sposoby na rowerowe usterkiNawet najlepszy rower może ulec awarii. Wiele usterek możemy usunąć samodzielnie, jeszcze po drodze. Są jednak i takie, które wymagają wizyty w s
Socjolog i historyk idei Paweł Śpiewak, socjolog Michal Łuczewski oraz Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych SPES ? to tegoroczni laureaci Nagrody Znaku i Hestii imienia księdza Józefa Tischnera. Prestiżowe wyróżnienie dl
Informacja prasowa25 stycznia 2019, WarszawaKażdego roku na całym świecie zużywa się ogromne ilości papierowych kubków. Z każdą aromatyczną kawą czy smakowitą herbatą kupioną w jednorazowym opakowaniu tony odpadów rosn
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi
W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi rusza wspólna akcja Fundacji Rak?n?roll i marki Scotch-Brite? – projekt ?Wyrolluj Raka!? promuje regularne badanie piersi.Pod natłokiem codziennych obowiązków