Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi
Jak sobie pomóc, gdy sen nie chce nadejśćDobry sen to recepta na zdrowie – przyspiesza regenerację ciała, poprawia samopoczuciei korzystnie wpływa na urodę. Jednak przejściowe problemy z zasypianiem mogą dotyczyć nawe
Polska już po raz piąty stanęła ?Po stronie natury?Dobiega końca 5. edycja programu ?Po stronie natury?, w ramach której posadzony został już piąty milion drzew. W tym roku organizatorzy nagrodzili też kwotą 100 tysięcy z�
Wyniki badania European Trusted Brands 2013Spośród wszystkich zawodów najmniejszym zaufaniem Europejczycy, w tym Polacy, darzą polityków ? tak wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader?s D
Hasłem przewodnim obchodzonego 22 marca 2013 roku Światowego Dnia Wody jest ?Wodna kooperacja” (Water Cooperation). Aby właściwie zarządzać dostępnymi zasobami wody na świecie, potrzebna jest współpraca między organiza
Najnowsze globalne badanie Prosumer Report ?Starzenie się kontra kult młodości? przedstawione przez Euro RSCG Sensors pokazuje znaczące zmiany w podejściu do starzenia się. Z raportu wynika, że wierzymy, iż będziemy starzeć
Informacja prasowaWarszawa, 31 sierpnia 2020 r.Zdrowa dieta i samopoczucie u dziecka idą w parzeDobrze się odżywiając, dzieci mają lepszy nastrój i energięSkąd dzieci czerpią energię do zabawy? Dlaczego mają huśtawkę n
Ta niedziela należała do rodzin. Ulicami polskich miast przeszły wielotysięczne, radosne i kolorowe Marsze dla Życia i Rodziny. Ich uczestnicy zwracali uwagę na dramatyczną sytuację demograficzną Polski, a decydentów zachęca
Dotpay jako wieloletni sponsor Fundacji Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi, został uhonorowany statuetką „Serce za Serce”, której wręczenie odbędzie się podczas dorocznej Gali organizowanej od 1992 roku prze
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw