Internet pozwala na dostęp do znacznie większej ilości informacji niż pozostałe media. Nie musimy wychodzić z domu, aby korzystać z zasobów sieci. Użytkownicy, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą w pełni funkcjonowa
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
Carrefour Polska już po raz drugi uczestniczy w kampanii edukacyjnej zorganizowanej wspólnie przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji oraz Federację Konsumentów ?Czytaj etykiety ? chroń siebie i swój świat?. Dwutygodniowa
Osiemnaście honorowych szpad górniczych i siedemnaście państwowych medali, a także ponad sto osób wyróżnionych odznaczeniami lub obchodzących jubileusz pracy – podczas uroczystej Akademii Barbórkowej PeBeKa w Centrum Ku
Od 25 czerwca dzięki aplikacji Samsung Hope Relay udało się zebrać ponad 230 tysięcy złotych na wakacje dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Do zakończenia akcji zostało tylko 12 dni, dlatego już dzisiaj zachęcamy do pobrani
Fundacja Rak?n?Roll realizuje kolejny bezkompromisowy i pełen energii projekt – Rak’n’Rolling, którego celem jest propagowanie aktywności fizycznej, podróżowania i pokonywania własnych ograniczeń, jako motywa
Już wkrótce studenci ? wolontariusze w ramach czwartej edycji kampanii edukacyjnej Młody Nobel odsłonią przed uczniami szkół podstawowych i gimnazjów tajniki pasjonującego świata nauk ścisłych. Podczas realizacji pikników
Ponad 70 lat temu w laboratoriach firmy 3M powstała pierwsza folia odblaskowa. Od tego czasu naukowcy kontynuują prace nad polepszeniem właściwości materiałów odblaskowych, które wykorzystywane są do oznakowania dróg i w duż
39 mln ludzi na świecie, w tym 2 mln Polaków, na co dzień zmaga się z dysfunkcjami wzroku. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, Humann S.A. stworzył pionierskie rozwiązanie na skalę międzynarodową, dokonujące przełomu w walce
Energa informuje, że jej pracownicy nie odwiedzają klientów w domach i nie nakłaniają ich do podpisywania nowych umów na sprzedaż energii elektrycznej. Spółka dementuje podawane przez przedstawicieli innych f