W tym roku aż 205 dzieci ze świetlic środowiskowych we Wleniu, Oświęcimiu, Chojnie, Wyszkowie i Międzyrzecu Podlaskim znajdzie pod choinkami swoje wymarzone prezenty. Ich prośby spisane w listach do Św. Mikołaja spełnili prac
W ramach ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to biega?, której celem jest promowanie aktywnego spędzania czasu z dzieckiem, gwiazdy przekazały buty na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.W inauguracji wydarzenia wz
Już 13 stycznia 2013 r. Bank Pekao stanie u boku Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, by po raz 15. z rzędu zagrać wspólnie. Podczas kolejnego Finału Orkiestry zbieramy pieniądze dla ratowania życia dzieci oraz godnej opieki
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Ministerstwo Edukacji i NaukiMinisterstwo Edukacji i Nauki (MEiN) – ministerstwo utworzone 31 października 2005 w wyniku przekształcenia i połączenia Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Nauki i Informatyzacji.
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Słaba znajomość języków obcych utrudnia prowadzenie biznesuEconomist Intelligence Unit oraz EF Education First zaprezentowały wyniki badania ?Konkurencja bez granic?, przeprowadzonego wśród 572 szefów firm i organizacji non
Informacja prasowaWarszawa, 22 października 2019 r.Zmiana czasu – fakty i mityW nocy z 26 na 27 października cofniemy zegarki o godzinę wstecz, zyskując tym samym dodatkowe 60 minut. Pozornie to niewiele, ale w rzeczywistości
W okresie świąt Bożego Narodzenia popyt na ryby, szczególnie karpie, zdecydowanie rośnie. Od 17 grudnia, również w ofercie sieci Lidl pojawi się ten gatunek ryby. Jest to także czas intensywnych apeli ekologów o zwracanie uwa
Tysiące plakatów, setki tysięcy ulotek, spoty video w internecie i materiały promocyjne w lokalnych stacjach radiowych, a wszystko po to, by cała Polska wiedziała, że już 3 czerwca ulicami 42 miast przejdą Marsze dla Ży