W ostatnich latach zainteresowanie personalizowanymi prezentami znacznie wzrosło – coraz częściej decydujemy się na upominki, które będą w pełni dopasowane do obdarowywanej osoby. Jak pokazują badania przeprowadzone pod koni
Udany prezent mikołajkowy za 5, 10 lub 20 zł? Żaden problem!Jedni wolą dawać, inni – zwłaszcza dzieci – dostawać. Prezenty mogą sprawić wiele radości obu stronom, nawet te najdrobniejsze i niekosztowne. Gdyby było inacz
To, co się dzieje wokół Smoleńska, nie pozwala ani wyprostować pleców, ani zmyć z siebie tego błota, które pachnie jak lotnicze paliwo ? mówi Joanna Racewicz. Dziennikarka telewizyjnej ?Panoramy? do niedawna była absolutnie
Torba Kangura wprowadza w aplikacji nową funkcję przygotowaną dla Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych. Już od lutego oprócz tradycyjnego wyszukiwania rozrywek, zajęć edukacyjnych czy dostosowanych do potrzeb dzieci restauracj
Z nami noga ci się nie powinieNajważniejszy, pierwszy krok masz już za sobą: wyszedłeś z domu. Rozpoczynając przygodę z bieganiem pamiętaj jednak, żeby podczas treningu zadbać także o swoje bezpieczeństwo. Brak odpowiedni
Grupa PZU znalazła się w gronie laureatów konkursu „Liderzy Filantropii 2011”, w kategorii firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na cele społeczne. Statuetkę „Lidera Filantropii” podcza
Zachęcamy do uczestnictwa w konkursie olimpijskim dla szkół polskich za granicą. Poniżej zasady uczestnictwa i regulamin.Regulamin konkursu?Konkurs olimpijski dla szkół polskich za granicą?§ 1Organizatorzy konkursu:–
Grudzień zawsze kojarzył się w firmie Rossmann z wyjątkowym, świątecznym okresem. Dla nas to magiczny czas, w który na stałe w nasze działania wpisały się dwie niepowtarzalne akcje społeczne. Pierwszą jest ?Kup misia?, nat
Częściej zdradzamy. Problem dotyczy 80 proc. parWypowiedź: Jolanta Szczepaniak, psycholog i psychoterapeuta systemowy z Centrum Psychoterapii Vide.Cztery na pięć par w naszym kraju doświadczy zdrady. To szokujące dane, bo wych
Już 50 tys. osób poparło kulturalne zachowanie na drodze na stronie kampanii ?Wrzucam na luz? na Facebooku, prowadzonej przez firmę ubezpieczeniową Proama. ?Wrzucam na luz? to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania