KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
Fundacja Kredyt Banku przyzna?a 40 000 z? dofinansowania na realizacj? 11 inicjatyw wolontariackich zg?oszonych i realizowanych przez pracowników Banku. Dotacje przekazane zostan? w ramach letniej edycji Konkurs
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Toalet publicznych w Polsce jest mało i ? niestety ? często odstraszają swoim wyglądem. Są jednak niezbędne w przestrzeni miejskiej. Sanitec KOŁO, organizując od 15 lat konkurs ?Projekt Łazienki?, zmienia podejście do nich. D
Na kosmetyczne zmiany polityki prorodzinnej jest już za późno. Polska potrzebuje zmian systemowych, by jak najmniej odczuła skutki depopulacji. To od rodzin, a nie od polityków zależy jak bardzo Polska odczuje konsekwencje kryzys
Ubrania i przybory szkolne? Już nie – Polacy stawiają na tech-wyprawki szkolne• Na komputery i gadżety elektroniczne do wyprawki szkolnej w tym roku Polacy wydadzą co trzecią złotówkę – to tyle samo, co na podręczniki
To był przedsmak polskich Marszów dla Życia i Rodziny. Dziś w Rzymie, odbył się międzynarodowy Marsz dla Życia. Do stolicy Włoch przyjechali przedstawiciele ruchów pro-life z wielu krajów. Wśród nic
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 18.04.2019Podczas jednej z lutowych konwencji Prawo i Sprawiedliwość zapowiedziało projekt tzw. „trzynastej emerytury”, która ma stanowić dodatkową pomoc dla emerytów i rencistów. Na początku k
Torba Kangura wprowadza w aplikacji nową funkcję przygotowaną dla Stowarzyszenia SOS Wiosek Dziecięcych. Już od lutego oprócz tradycyjnego wyszukiwania rozrywek, zajęć edukacyjnych czy dostosowanych do potrzeb dzieci restauracj
W Czadzie 127 tysięcy dzieci cierpi z powodu ciężkiego niedożywienia, a co siedem minut jedno dziecko umiera z głodu. Groupon, we współpracy z UNICEF, przygotował kampanię Umieram z głodu, w ramach której klienci serwisu w d