W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi rusza wspólna akcja Fundacji Rak?n?roll i marki Scotch-Brite? – projekt ?Wyrolluj Raka!? promuje regularne badanie piersi.Pod natłokiem codziennych obowiązków
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
25 kwietnia br. w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem rusza akcja edukacyjna firmy 3M ?Zróbmy sobie ciszej?, której celem jest budowanie świadomości Polaków nt. ochrony słuchu i zagrożeń związanych z hała
Katarzyna Cichopek, Magdalena Steczkowska, Magdalena Górska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Dorota Czaja, Aldona Orman oraz wiele innych osobistości wzięło udział w inauguracji ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to bi
Jak się przygotować, by zapewnić bezpieczeństwo sobie i swojej rodzinie W nagłych wypadkach liczy się każda sekunda, ale również wiedza, jak działać, by ocalić życie. Aby przygotować się do takich sytuacji, warto skorz
ING Bank Śląski, kolejny raz, dołączy do akcji WWF – Godzina dla Ziemi. W tegorocznej edycji, 23 marca br., w godzinach 20.30 – 21.30, zgasną iluminacje w wybranych budynkach banku w całym kraju.Godzina dla Ziemi WWF
Warszawa, 19.07.2018r.Nastroje handlowców w obliczu zakazu handlu w niedzielęOgraniczenie handlu w niedzielę dla ponad 37% przedsiębiorców oznacza utrudnienia w funkcjonowaniu ich firm – pokazuje 15. fala badania Bibby MSP Ind
Informacja prasowa Wrocław, 24.10.2016Zimny jesienny wieczór? Lubię to!Coraz wcześniej robi się ciemno, a na dworze panuje aura delikatnie mówiąc nieprzyjazna – pierwsze przymrozki, wiatr i deszcz. Czy oznacza to, że
Groupon, lider na rynku ofert lokalnych, we współpracy z międzynarodową organizacją ekologiczną WWF rozpoczyna dzisiaj w kilkudziesięciu krajach na całym świecie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi lokalnych społeczno
Reader?s Digest przedstawia wyniki najnowszego sondażu Nie słuchasz mnie! ? to w opinii niemal 50% badanych Polaków najczęstszy powód do kłótni w związku. Co ciekawe, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Reader?s Diges