Marka Perfecta wraz z Fundacją Przyjaciółka od początku 2011 roku realizuje program „Perfecta – Mój talent”. Jego celem jest umożliwienie rozwoju talentów dzieci z najuboższych regionó
Warszawa, 07.03.2018PARANIENORMALNI SZUKA TALENTÓW WE WROCŁAWIUDuet – Kabaret Paranienormalni – szuka talentów do swojego zespołu. Castingi zostaną przeprowadzone we Wrocławiu i Warszawie. Najbliższy już 24 marca 2018
Jak żyje się seniorom w Poznaniu? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy ogłoszonej niedawno „Diagnozy potrzeb i oczekiwań mieszkańców Poznania powyżej 50. roku życia”.Przeprowadzona na zlecenie Centrum
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Informacja prasowa – GosiaListopad 2017Rewolucyjny mop obrotowy marki Gosia Gdy już myślisz, że w kwestii sprzątania nie da się wymyślić nic nowego, co pomogłoby w szybkim i skutecznym uporaniu się z domowymi obowiązkami
Mniej brawury, cwaniactwa i ryzykanctwa, a więcej spokoju, wzajemnej sympatii i rozwagi ? to przepis na zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Dla tych, którzy notorycznie łamią przepisy, nie powinno być tam miejsca.Bycie użytk
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz ocho
Każdego roku Carrefour podejmuje działania na rzecz społeczeństwa, gospodarki i środowiska wspierając wartościowe inicjatywy oraz realizując projekty edukacyjne. W 2013 roku w Polsce zapoczątkowana została kampania edukacyjn
Mecze piłkarskie z tysiącami kibiców na trybunach i imprezy towarzyszące Euro 2012, które śledzą media z całego świata to idealny cel dla terrorystów. Jak przygotować Polskę i Ukrainę, by zapewniły bezpi
Wyniki badania European Trusted Brands 2013Kamil Durczok, prezenter Faktów w TVN, jest tym dziennikarzem telewizyjnym, któremu Polacy ufają najbardziej ? wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader?s