Podobno w polskich drogach nie ma dziur, bo dziura, zgodnie z definicją, powinna być ?na wylot?. Zatem to, z czym przyszło nam się zmierzyć, jak tylko zeszły śniegi i odsłoniły asfalt, to jedynie? ubytki w nawierzchni. Nie zmi
Muzeum, teatr, sala koncertowa ? to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zosta�
30 lipca 2019 r.Spółka spin-off Uniwersytetu Warszawskiego wybuduje jedną z największych w Europie pasywną oczyszczalnię ściekówUniwersytecka spółka RDLS w konsorcjum z czeską firmą Dekonta wybuduje jedną z pierwszych w
Informacja prasowaPolskie meble podbijają światMeble to obecnie jeden z najważniejszych polskich produktów eksportowych. Sprzedajemy coraz więcej poza krajem, a przy tym swobodnie konkurujmy na świecie poziomem wzornictwa przem
17. tytuł Europejczyka Roku Reader’s Digest zdobywa aktywistka banków żywności Isabel Jonet Co roku magazyn Reader’s Digest wybiera Europejczyka, dzięki któremu życie innych ludzi staje się lepsze.
Jak technologie poprawią jakość powietrza w miastach?Wśród 20 najbardziej zanieczyszczonych europejskich miast aż 16 leży w Polsce. W ubiegłym roku w Krakowie dopuszczalny poziom zapylenia był przekroczony przez 188 dni. Pr
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
Działka pod budowę domu jednorodzinnego ma na swoim terenie drzewa? Doskonale! To świetna okazja do wzbogacenia i urozmaicenia naszej posesji. Przy projektowaniu nawierzchni wystarczy zadbać o wierność kilku zasadom.Mogłoby si�
ENERGA. Po prostu włącz – tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardz