Tegoroczne Marsze dla Życia i Rodziny odbędą się pod hasłem „Rodzina receptą na kryzys”. Intencją organizatorów jest zwrócenie uwagi na kondycję rodziny w dobie kryzysu ekonomicznego i moralnego. Marsz
Wyniki badania European Trusted Brands 2013 Wśród zawodów największym zaufaniem Polaków cieszą się te związane z ochroną życia i zdrowia, najmniejszym: polityczne ? oto główny wniosek z najnowszego badania European Truste
Warszawa, 29 grudnia 2017 r.3 porady – jak zadbać o porządek w mieszkaniu przy małym dzieckuPojawienie się w domu nowego członka rodziny to jeden z piękniejszych momentów, ale również duże wyzwanie, aby przystosować mies
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek
Mroźna i nieprzyjazna zima sparaliżowała europejski ruch lotniskowy. Samoloty mają spore opóźnienia, niektóre loty zostały odwołane. Jakie prawa przysługują osobą podróżującym samolotem podczas niesprzyjających warunkó
Warszawa, 5 kwietnia 2018 r.Jury pod przewodnictwem Brodki, wybrało trzech finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow. W tym roku szansę występu na Open’er Festival otrzymali Agata Karczewska, zespół ugla oraz Wojtek
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Coraz większy nacisk kładziemy na fakt, że szkoła ma nie tylko edukować, ale i wychowywać. Jednak w wielu przypadkach rodzice nie zdają sobie sprawy, jak duży mają wpływ na program wychowawczy realizowany w placówkach
Informacja prasowa – DiamantListopad 2017Słodka wróżba z DiamantAndrzejki to magiczny wieczór spotkań ze znajomymi, wypełniony wróżeniem i zabawami w odczytywanie znaków i przepowiedni. Przelewanie wosku oraz ciasteczka z
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego