30 stycznia 2020 r.Naukowcy z UW przedstawili ekonomiczną i ekologiczną alternatywę dla gospodarki ściekowej na terenach wiejskichWedług danych GUS 45% mieszkańców wsi nadal nie jest objętych systemem kanalizacji. Co dzieje s
Podsumowanie 4. edycji ?Kumulacji Dobrej Woli? Około 1.000 potrzebujących osób otrzymało pomoc z rąk ponad 100 pracowników Totalizatora Sportowego i kolektorów fizycznych sieci LOTTO, którzy od maja do lipca 2013 angażowali
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
Profilaktyka, leczenie i wsparcie psychiczne to trzy najważniejsze elementy programu walki z chorobami onkologicznymi. 4 lutego na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem, który ma m.in. przyp
Katowice, 7 lutego 2018 r.Biżuteryjne pomysły na walentynkowy prezent Miłość można wyrazić na wiele sposobów, ale z całą pewnością prezent w postaci gustownej, dobrze dobranej biżuterii pomoże to zrobić w pięknym styl
800 osób w Katowicach, 1,5 tysiąca w Zielonej Górze, 2000 osób w Częstochowie, 3000 w Szczecinie, 5 tysięcy we Wrocławiu czy nawet 15 tysięcy w Krakowie – tyle osób skrzyknęło się przez portal
Informacja prasowa, 6.03.2019Interprint na ARENA DESIGN – pokażemy dekory w duchu filozofii mindfulnessJuż niebawem, bo 12–15 marca, odbędzie się XI edycja targów ARENA DESIGN.To doskonałe miejsce do spotkań biznesowych,
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy