Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
Święto się nie uda. Europejscy politycy nie chcą przyjeżdżać na Ukrainę. Nie mają ochoty kibicować piłkarzom, udając, że zapomnieli o posiniaczonej, głodującej w więzieniu Julii Tymoszenko. A Polska jest w kłopocie. W
Każdego roku Carrefour podejmuje działania na rzecz społeczeństwa, gospodarki i środowiska wspierając wartościowe inicjatywy oraz realizując projekty edukacyjne. W 2013 roku w Polsce zapoczątkowana została kampania edukacyjn
Barbie stawia na świadomość!Obrazy, dźwięki, szum informacyjny – to wszystko z czym dzieci stykają się na co dzień w dawkach przekraczających ich możliwości poznawcze. Wielość bodźców, które docierają do najmłodszy
W najnowszym, październikowym numerze Reader?s Digest opublikowane zostały wyniki sondażu Eurobarometr Active Ageing, który ujawnia uderzające różnice w opiniach na temat wieku i kwestii z nim związanych w różnych krajach eur
Fundacja Orange rozpoczyna kolejny ogólnopolski projekt edukacyjny, który powsta? z my?l? o dzieciach przebywaj?cych w szpitalach. W Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, oraz w Powiatowym Szpitalu Spec
Według raportu Euro Health Consumer Index (EHCI)* sytuacja polskiej opieki zdrowotnej jest niezadawalająca. Nasz kraj, na 34 państwa, uplasował się na 27 miejscu. Polski system pozytywnie wyróżnia jednak stosunkowo niska u
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
Informacja prasowa,Warszawa, 30 lipca 2018r. Proste sposoby, by schłodzić dom w upalne dniW ostatnich dniach media informowały, że do Polski zbliża się fala upałów. Termometry mogą wskazywać nawet 35 stopni Celsjusza. Przy
Rozpoczynający się właśnie ogólnopolski projekt RE-DEFINICJE, angażujący ponad 40 ekspertów ze świata mediów, kultury i biznesu, ma na celu opisanie na nowo pojęć definiujących świat w XXI wieku. W otwartej debacie o tym