Polska Wiadomości branżowe

e-Commerce Polska partnerem akcji ?Zakup kontrolowany?

W styczniu e-Commerce Polska rozpoczęło współpracę z Polskim Centrum Programu Safer Internet, w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerstwo dotyczy współpracy przy akcji społecznej

W styczniu e-Commerce Polska rozpoczęło współpracę z Polskim Centrum Programu Safer Internet, w skład którego wchodzą Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerstwo dotyczy współpracy przy akcji społecznej ?Zakup kontrolowany? wpisującej się w cele e-Commerce Polska, do których należy m.in. edukacja rynku z zakresu korzystania z nowych technologii, handlu elektronicznego oraz dokonywania rozważnych zakupów w Internecie.

Komputer, Internet, telefon komórkowy w ostatnich latach stały się nieodłącznym elementem życia dzieci i młodzieży. Są to prezenty najczęściej wręczane młodym ludziom i dzieciom na różne okazje. Pamiętajmy jednak, że technologia niewłaściwie wykorzystywana może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa dziecka i jego właściwego rozwoju.

Główne cele akcji:

  • pomoc dorosłym w rozważnym wyborze sprzętu komputerowego lub gier, kupowanych z myślą o dzieciach i młodzieży
  • pomoc w świadomym dokonywaniu zakupów, w tym zakupów w Internecie

– Jestem przekonana, że przyłączenie się e-Commerce Polska do kampanii ?Zakup kontrolowany? wzmocni przekaz akcji. Dzięki temu wspólnie będziemy mogli jeszcze lepiej pomóc przy wyborze odpowiednich dla najmłodszych użytkowników gadżetów elektronicznych –  mówi Anna Rywczyńska, koordynator Polskiego Centrum Programu Safer Internet.

Do kampanii od stycznia przyłączyła się e-Commerce Polska, która będzie promować akcję na swojej stronie internetowej: www.ecommercepolska.pl, poprzez newsletter Klubu e-Gospodarki, a także na łamach serwisów członków Komitetu Założycielskiego.

Akcja wpisuje się w cele e-Commerce Polska. Wspieramy rozwój nowych technologii ale także edukujemy z korzystania z nowych narzędzi, zwłaszcza w wykorzystywaniu ich do zakupów w Internecie. Do akcji chętnie zaangażujemy przedstawicieli Komitetu Założycielskiego e-Izby działających w szeroko pojętej branży e-commerce. Dzięki ich zaangażowaniu dotrzemy z przekazem m.in. do e-sklepów ? mówi Grzegorz Wójcik, prezes Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej.

– Planujemy poszerzyć w przyszłości partnerstwo z Polskim Centrum Programu Safer Internet. Już teraz mogę zapowiedzieć współpracę przy innych projektach, takich jak: ?Dzień Bezpiecznego Internetu? oraz przy międzynarodowej konferencji ?Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie? –  mówi Patrycja Sass – Staniszewska, e-Commerce Polska.

A to już wiesz?  Uczestnicy Marszów dla Życia i Rodziny upominają się o politykę prorodzinną

Kampania informacyjna pod hasłem ?Zakup kontrolowany? ruszyła z końcem 2012 roku. 

Kontakt:
Patrycja Sass ? Staniszewska
e-Commerce Polska
[email protected]

————————————————————————————————————————————————–

Misją e-Commerce Polska jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Kontakt: www.ecommercepolska.pl, e-mail: [email protected]

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy