?    Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu
?    Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym, organizowanych przy współpracy z nauczycielami szkół podstawowych
Firma Hyundai rozpoczęła właśnie kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Ich celem jest zwiększenie bezpieczeństwa dzieci poruszających się po drogach poprzez edukację i wyposażenie ich w elementy odblaskowe. Akcję, która rozpocznie się we wrześniu, zapoczątkowała lekcja w Szkole Podstawowej nr 246, im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty im. Tadeusza Kościuszki w Warszawie, przy ul. Białowieskiej 22. Tam, 4 czerwca odbyły się zajęcia klasy 2A, w której prowadzeniu wychowawcę klasy wsparła najpiękniejsza Polka, Paulina Krupińska. Obecność aktualnej Miss Polonia była dla drugoklasistów wyjątkową atrakcją. W odpowiedzi na zadawane przez nią pytania o prawidłowe przechodzenie przez ulicę, czy zasady poruszania się po zmroku, w klasie podnosił się las rąk.
– Edukacja najmÅ‚odszych z zakresu bezpiecznego poruszania siÄ™ wydaje siÄ™ tematem oczywistym. Jednak dane dotyczÄ…ce wypadków samochodowych mówiÄ… za siebie ? co dziesiÄ…ty, to ten z udziaÅ‚em dzieci w wieku szkolnym. Dlatego postanowiliÅ›my zorganizować akcjÄ™ informacyjnÄ…, która dotrze do jak najwiÄ™kszej liczby szkół i utrwalić wÅ›ród uczniów najniższych klas prawidÅ‚owe nawyki zachowania siÄ™ na drodze. Choć ruszamy od wrzeÅ›nia, już teraz odwiedziliÅ›my uczniów jednej z warszawskich szkół podstawowych. ChcieliÅ›my ich w ten sposób uczulić na zagrożenia wystÄ™pujÄ…ce nie tylko w drodze do szkoÅ‚y, ale również podczas wakacji ? mówi Piotr Ziarkowski, szef dziaÅ‚u marketingu i PR Hyundai Motor Poland.
Akcja ma na celu wspieranie edukacyjnej funkcji szkół w zakresie poprawy bezpieczeństwa pieszego na drodze. Podczas spotkań, dzieci będą poznawać zasady bezpiecznego poruszania się, otrzymają ulotki edukacyjne oraz odblaski. Materiały dostępne będą także w salonach sprzedaży samochodów Hyundai oraz w wybranych centrach handlowych, podczas ekspozycji firmy. Do końca roku firma chce dotrzeć do przeszło 6 500 dzieci i rozdystrybuować ponad 62 tysiące materiałów szkoleniowych i opasek.
 
  
  
  
  
 