Polska Wiadomości branżowe

Kontynuacja ?Letniej Akademii Bystrzaków? w centrach handlowych Carrefour. Kolejne miasta włączają się do akcji!

Carrefour Polska - właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, zorganizował w okresie wakacyjnym, bezpłatne zajęcia edukacyjno ? rozrywkowe dla dzieci, realizowane pod hasłem ?Akademia Bystrzaków?. W projekcie udział

Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, zorganizował w okresie wakacyjnym, bezpłatne zajęcia edukacyjno ? rozrywkowe dla dzieci, realizowane pod hasłem ?Akademia Bystrzaków?.

 W projekcie udział wzięły cztery centra handlowe: ?Galeria Zdrój? w Jastrzębiu Zdroju, ?Galeria Śląska? w Rybniku, ?Galeria Słowiańska? w Zgorzelcu oraz ?CH AKS? w Chorzowie.

 Zajęcia odbywały się w każdą środę lipca, a ich tematyka oscylowała wokół takich zagadnień jak: sport, nauki ścisłe, nauki humanistyczne, a także szeroko rozumiane bezpieczeństwo.  W świat tych zagadnień, wprowadzały dzieci postacie znane z bajek. W role profesorów wcielił się wiec  m.in. Królik Bugs, Scooby Doo oraz Tom i Jerry.

 Edukacja połączona z zabawą, to najlepszy sposób by szybko i efektownie przyswoić nową wiedzę, a także miło spędzić wakacyjny czas.  Potwierdziły to licznie grupy dzieci, które wzięły udział w letniej ?Akademii?.

 Popularność letniej ?Akademii Bystrzaków? spowodowała, że włączono kolejne centra handlowe Carrefour i tym samym przedłużono program do końca września.

 Jesienne zajęcia odbywać się będą w ?Galerii Lubelskiej? (Lublin), ?Galerii Grudziądzkiej? (Grudziądz) oraz w ?CH Glinki? (Bydgoszcz) w każdą sobotę września w godz.: 12:00- 18:00.

Centra handlowe Carrefour to miejsca, które na co dzień łączą w sobie ofertę handlową z ofertą edukacyjną, realizowaną w ramach różnych  programów interaktywnych, skierowanych głównie do dzieci w wieku szkolnym. Na ich terenie cyklicznie odbywają się wystawy, warsztaty oraz spotkania z doświadczonymi animatorami.

Centra handlowe Carrefour

Carrefour Polska ? właściciel i zarządcasieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki  Carrefour, która obecna jest  w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

A to już wiesz?  NAWIERZCHNIA WŚRÓD DRZEW

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także sieć galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy