Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Jedynie 30% Polaków ufa kapłanom ? wynika z badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader?s Digest. Odestek osób ufających duchownym jest w naszym kraju jednym z najniższych w Europie.Kapłanom ufa jedynie 30% po
Informacja prasowa, Warszawa, 28.09.2017 r.Do wielu przedsiębiorstw transportowych w Polsce trafił pierwszy numer kwartalnika „Czas na transport”. Czasopismo wydawane, przez markę VIAON, skierowane jest do branży TSL, w szczeg
Jedynie 27 proc. ankietowanych Polaków darzy zaufaniem krajowy system prawny, a 22 proc. przynaje, że ufa służbie cywilnej ? dowodzą tego wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands.Brak zaufania do sytemu prawnego w Polsce
Wrocław, 06.10.2020 r.Informacja prasowaPodsumowanie akcji Otwarci na emocjeWsparcie dzieci z Wrocławia w kryzysie psychicznymNa początku października, Aleja Bielany wraz z partnerami: Fundacją PozyTYwka oraz Stowarzyszeniem P
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Tegoroczne Marsze dla Życia i Rodziny odbędą się pod hasłem „Rodzina receptą na kryzys”. Intencją organizatorów jest zwrócenie uwagi na kondycję rodziny w dobie kryzysu ekonomicznego i moralnego. Marsz
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – kos
Energia elektryczna, bankowość i usługi pocztowe ? to dostawcy, których Polacy, opłacający rachunki za usługi masowe oceniają najlepiej. Tak wynika z badania ?Polak 3.0 ?czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc