Od 25 lutego do końca maja, Carrefour Polska po raz kolejny będzie uczestniczyć w ogólnokrajowej akcji ?Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży?. To już IV edycja akcji, w której sieć bierze udział. Organizatorem akcji ?Wi�
Liberty Direct ? jedna z najszybciej rosnących firm ubezpieczeniowych na rynku – dołączyła do grona członków Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Jako partner wspierający organizacji firma będzie kontynuować realiz
Warszawa, 27.05.2013 MasterCard spełnił marzenie 22 dzieci z Europy w ramach akcji Bezcenne Doświadczenie. Podczas finału Ligii Mistrzów UEFA 2013 dzieci dołączyły do swoich bohaterów, wprowadzając gwiazdy futbolu na murawę
17. tytuł Europejczyka Roku Reader’s Digest zdobywa aktywistka banków żywności Isabel Jonet Co roku magazyn Reader’s Digest wybiera Europejczyka, dzięki któremu życie innych ludzi staje się lepsze.
Warszawa, październik 2020Informacja prasowaZmiany klimatu to problem nie tylko przyszłych pokoleńW marcu tego roku Europejska Agencja Kosmiczna poinformowała, że lód na Grenlandii i Antarktyce topnieje 6-krotnie szybciej niż
Druga połowa roku 2013 to już ostatnie konkursy z kończącego się budżetu funduszy unijnych na lata 2007 ? 2013. Niewielkie są również szanse na uruchomienie konkursów z nowej perspektywy 2014-2020 już w pierwszym roku jej ob
Grupa France Telecom-Orange przyłączyła się do inicjatywy „Lepszy Internet dla dzieci”, zapoczątkowanej przez Neelie Kroes, komisarz Komisji Europejskiej ds. Agendy Cyfrowej. Grupa zamierza odegrać w niej ważną i ak
Lato w mieście? Już od dawna przestało kojarzyć się z nudą, za to Warszawa staje się rajem dla tych, którzy szukają wrażeń po 8-godzinnych zmaganiach z obcisłą garsonką w biurze. Wystarczy korzystać z ułatwień, które
Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy
Warszawa, 20 grudnia 2019Informacja prasowaPostanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzecz