PGE Polska Grupa Energetyczna, TAURON Polska Energia, KGHM Polska Miedź oraz Enea podpisały dzisiaj list intencyjny dotyczący nabycia udziałów w spółce celowej, powołanej do budowy i eksploatacji pierwszej polskiej elektrow
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Warszawa, 23 stycznia 2017 r.Zmiany w prawie, które wpłyną na realizację inwestycji w 2018 rokuW rozpoczynającym się roku zarówno inwestorzy, jak i wykonawcy będą musieli dostosować się do szeregu nowych obostrzeń przewid
Co trzeci Polak wyrzuca żywność. Co najczęściej?Wypowiedź: Jakub Antoszewski, manager Kantar Millward Brown, Jan Kuroń, szef kuchni, Katarzyna Dulko-Gaszyna, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju IKEA Retail w Polsce.Wędliny
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy po raz dwudziesty uroczyście zagrała 8 stycznia, ale zbiórka pieniędzy rozpoczęła się wcześniej. Już na początku grudnia zeszłego roku wystartowała specjalna charytatywna platform
Research.NK i Socializer publikują wyniki badań dotyczących istotnych kwestii dla polskiego e-biznesu. Ostatnie badanie, wykonane w marcu 2012, dotyczy zakupów grupowych.Choć o zakupach grupowych było wielokrotnie głośno w med
Podczas 3-dniowej (7-9 grudnia 2012 r.) akcji zbierania żywności, zorganizowanej przez Federację Banków Żywności, wzięło udział m.in. 138 sklepów Lidl. Wspólnie z klientami sieci udało się zebrać prawie 35 ton żywności,
Informacja prasowaŚwieradów Zdrój, 24 maja 2013Aktywny wypoczynek w Dolinie Piękna Planujesz weekendowy wyjazd za miasto, pełen sportowych aktywności, ale też chwili relaksu i odpoczynku? Wybierając idealne miejsce, zastanó
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
25 kwietnia br. w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem rusza akcja edukacyjna firmy 3M ?Zróbmy sobie ciszej?, której celem jest budowanie świadomości Polaków nt. ochrony słuchu i zagrożeń związanych z hała