Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzy?a serwis internetowy dedykowany kampanii spo?ecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna by?a za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdro?enie strony w oparciu o autorski system CMS HYDRAportal.
Poprzez wykonan? platform? mo?na odda? g?os na ulubiony utwór i jednocze?nie w ?atwy sposób pomóc chorym dzieciom. Kampani? honorowo wspieraj? arty?ci polskiej sceny muzycznej, w?ród nich m.in.: Maryla Rodowicz, Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska czy Piotr Kupicha.
„Naszym celem jest zbiórka funduszy na cel charytatywny, który przyczyni si? do leczenia lub rehabilitacji dzieci. Po uzbieraniu wymaganej kwoty, zostanie ona przeznaczona na zakup sprz?tu medycznego. Wszystko przedstawione jest w ciekawy i atrakcyjny dla u?ytkownika sposób. Mamy nadziej?, ze zach?ci to Internautów do czynnego uczestnictwa w zabawie i pozwoli na zebranie jak najwi?kszej ilo?ci ?rodków finansowych” – komentuje Joanna Czy?ewska, rzecznik prasowy kampanii MUSIC FOR LIFE.
Portal www.musicforlife.pl to nie tylko miejsce odkrywania nowych talentów. Serwis zawiera równie? aktualno?ci o gwiazdach, informacje o koncertach, imprezach w klubach oraz nowo?ciach na rynku muzycznym. W ramach kampanii odbywa? si? b?d? tak?e wydarzenia promuj?ce ide? kampanii. Strona po??czona jest z portalem Facebook.
„Stworzony serwis internetowy zosta? zintegrowany z wirtualnym systemem p?atno?ci. G?osuj?cy maj? mo?liwo?? oddania g?osu na ulubiony utwór i jednym klikni?ciem przekazanie dowolnej kwoty na okre?lony cel charytatywny. To ciekawy sposób na zaanga?owanie Internautów w akcj? charytatywn?, jednocze?nie dostarczaj?c im du?? ilo?? dobrej rozrywki” – komentuje Artur Wolniewicz, Account Manager eFRESH.
Fundacja ORIMARI (www.orimari.com/pl) istnieje od 2006 roku, a tylko w ci?gu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundacj? imprez charytatywnych uda?o si? zebra? blisko 2 miliony z?otych. ?rodki te w ca?o?ci zosta?y przeznaczone na zakup sprz?tu medycznego dla dzieci?cych oddzia?ów szpitalnych. ORIMARI finansuje równie? programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opieku?czo – wychowawczych. Kampania MUSIC FOR LIFE powsta?a z inicjatywy za?o?ycielki Fundacji ORIMARI, Marzenny Szustkowskiej.
eFRESH (www.efresh.com.pl) to agencja marketingu interaktywnego specjalizuj?ca si? od 2002 roku w tworzeniu kompleksowych strategii obecno?ci marek w Internecie. Najwa?niejsi Klienci eFRESH to: NESTLÉ FITNESS, Amica, Grupa Kapita?owa PBG, Eurocash, Komputronik, BCC, Pearson, Publicat oraz Travelplanet S.A. Serwisy internetowe eFRESH tworzone dla spó?ek gie?dowych zosta?y trzykrotnie wyró?nione w konkursie „Z?ota Strona Emitenta”, w tym dwukrotnie za zaj?cie I miejsca dla strony www.pbg-sa.pl w kategorii „Spó?ki WIG20”. W roku 2012 firma otrzyma?a nagrod? Pozna?ski Lider Przedsi?biorczo?ci.
Dodatkowych informacji udziela Jagoda Sielska, PR & Marketing Manager, Grupa Fresh, e-mail: [email protected], tel. 697 894 345.
Wi?cej informacji na temat kampanii MUSIC FOR LIFE: [email protected], 601 978 797
 
  
  
 