DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
15 czerwca Przyjaciele Świata już po raz 4. zapraszają na kolację charytatywną, z której dochód wesprze dzieci z upośledzeniem słuchu i mowy oraz z chorobami serca. O wyjątkowe kompozycje smaków i aromatów zadba wirtuoz szt
Imago Public Relations wspiera przedsięwzięcie Fundacji ISKIERKA. Konsultanci agencji będą odpowiadali za komunikację projektu ?Kierunek: Szczęście?. Projekt ?Kierunek: Szczęście? pokazuje problem społeczny związany z dost�
Aż 60% wzrost zapytań odnośnie informacji na temat podręczników szkolnych, plecaków, a także mebli biurowych odnotowała w sierpniu wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl. Rodzice przygotowując wyprawkę dla swoich pociech aktywn
W tym roku po raz kolejny możemy przekazać 1% swojego podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego. Rozliczenie roczne to ważny moment kiedy możemy wesprzeć najbardziej potrzebujących, wystarczy tylko zdecydować gdzie ma tr
W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu ?Wspieramy Rodziny SOS? zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowego.
Kaprysy jesienno-zimowej aury, jak błoto czy chlapa, już dają nam się we znaki. W tym okresie utrzymanie czystości podłóg w mieszkaniu jest niezwykle trudne. Szczególnie problematyczne są powierzchnie znajdujące się blisko d
Podczas otwartych konsultacji społecznych we Włocławku, Bobrownikach i Nieszawie ENERGA zaprezentowała pięć wstępnych lokalizacji pod budowę drugiego stopnia na Wiśle. Eksperci przedstawili szczegóły założeń oraz innowa
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo