WARSZAWA, 11.12.2019 r.Czy kolor ma znaczenie? Co kryje się w barwach warzyw i owocówOkrągłe, podłużne, miękkie, twarde, chropowate, gładkie, a przede wszystkim – kolorowe. Owoce i warzywa są niezwykle różnorodne nie tyl
Wyniki badania European Trusted Brands 2013Spośród wszystkich zawodów najmniejszym zaufaniem Europejczycy, w tym Polacy, darzą polityków ? tak wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader?s D
Sprawdź praktyczne porady przed pojawianiem się lutowych przymrozkówPrzed nami uderzenie ostrej zimy i intensywnych opadów śniegu. Jak przewidują synoptycy mroźne powietrze nadciągające z Rosji i Skandynawii pojawi się w Pol
Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Kredyt Banku z różnych regionów Polski organizują akcje wolontariackie dla dzieci z lokalnych instytucji, szpitali, domów dziecka i ośrodków szkolno-wychowawczych. Cel jest wspólny dla wszystkic
Wyniki Badania Nadużyć Gospodarczych przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young potwierdzają, że presja na realizację celów finansowych nie sprzyja uczciwości, zwłaszcza w czasie spowolnienia gospodarczego. Zar
Współczesny świat biegnie w zawrotnym tempie. Praca, rodzina, przyjaciele, zadbany dom – chcemy, aby każdy aspekt naszego życia został zrealizowany zgodnie z naszymi planami. Dbanie o relacje z członkami rodziny, pielęgnowani
Ponad 200 osób poddało się bezpłatnym badaniom serca prowadzonym przez EMTEL w ramach obchodów Światowego Dnia Serca na krakowskim rynku. Czołowy producent kardiomonitorów i defibrylatorów w Polsce, był partnerem imprezy orga
12 – 15 września w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA. Blisko 100 wystawców z kilkunastu krajów zaprezentowało unikalne wzornictwo, innowacyjne rozwiązania i najnowsze propozycje
Informacja prasowa FLORINAMarzec 2018Kolekcje Florina by Emalia Pleszew poleca Kasia Bujakiewicz!Katarzyna Bujakiewicz – aktywna mama i miłośniczka zdrowego stylu życia została ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew.
Kampania ?1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi? autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampaniespoleczn