?Mieszkanie dla młodych?, nowy rządowy program dopłat do kredytów hipotecznych ma szansę – przynajmniej częściowo – zastąpić wygaszoną na początku roku ?Rodzinę na swoim?. Nie wiadomo jednak niestety, jakie będ
Rozwój kreatywności, pomoc w wywiązaniu się ze szkolnych zadań, nowe umiejętności to główne przesłanki rodziców decydujących się na zakup komputera dla dziecka. Co powinni wiedzieć opiekunowie przygotowujący się do naby
Jedynie 30% Polaków ufa kapłanom ? wynika z badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader?s Digest. Odestek osób ufających duchownym jest w naszym kraju jednym z najniższych w Europie.Kapłanom ufa jedynie 30% po
Rodzina w aspekcie cywilizacyjnym, społecznym i ekonomicznym ? to główne zagadnienia poruszone podczas Kongresu Polskiej Rodziny, który dziś odbył się w Warszawie, pod hasłem ?Rodzina receptą na kryzys?. Wzięło w nim u
Ruszyła pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna Rak?n?Roll Records, a całkowity dochód z niej zostanie przeznaczony na działalność Fundacji Rak?n?Roll. Już dziś w wytwórni można znaleźć 40 utworów przekazanych przez p
Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, zorganizował w okresie wakacyjnym, bezpłatne zajęcia edukacyjno ? rozrywkowe dla dzieci, realizowane pod hasłem ?Akademia Bystrzaków?. W proje
? Hyundai Motor Poland rozpoczyna kolejne działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu? Firma oraz dealerzy Hyundaia w całej Polsce będą wspierać cykl lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowy
Fundacja Rosa kończy realizację projektu ?Podróżuję, poznaję, pomagam? ? ostatnia grupa dzieci niepełnosprawnych wraz z wolontariuszami wyruszyła właśnie na wycieczkę w Góry Sowie. Z tej formy edukacji turystycznej i przeł
Informacja prasowaWarszawa, 18.09.2017 r.Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeńdla polskich firm transportowychJak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy oraz kierowcy zawodowi coraz
Proama ? nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych ? rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. ?Wrzucam na luz?, promującą kulturalną jazdę. ?Wrzucam na luz? to akcja zorgani