Informacja prasowaWarszawa, 4 marca 2019 r.Świętuj Dzień Kobiet z Sugarfree! W Sugarfree Dzień Kobiet świętujemy już 6 marca! Tego dnia, w sklepach stacjonarnych marki na klientki czekać będzie moc atrakcji – piękne kwia 
      INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 2 stycznia 20177 najczęstszych postanowień na 2017 rok!Właśnie zaczął się nowy, 2017 rok. A każdy początek roku to czas planów i postanowień. Jakie są najczęstsze postanowienia Polaków? Chce 
     ING Bank Śląski S.A. opublikował Raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu za lata 2011 ? 2012. Jest to pierwszy raport banku poświęcony wyłącznie społecznej odpowiedzialności biznesu, opracowany według wskaźników GRI ? 
      Jak pozostać cyberbezpiecznym w czasie Black FridayKlienci i sprzedawcy nie są jedynymi, którzy przygotowują się do największego sezonu zakupowego w ciągu roku. Przedświąteczna gorączka to także duże wydarzenie dla cyberpr 
      Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października 
      INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9 stycznia 2020 r. Elektryka będziesz musiał naprawić sam!Przygotowanie warsztatów i ASO na trend elektromobilnościTrend elektromobilności coraz mocniej zaznacza swoją obecność w wielu krajach o 
     Do dnia wczorajszego ulicami blisko 50. polskich miast przeszły Marsze dla Życia i Rodziny. Kilkadziesiąt tysięcy osób maszerowało pod hasłem „Rodzina receptą na kryzys”. Uczestnicy Marszów wyrazili swo 
     HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgod 
      Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno 
      Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie