Grupa PZU znalazła się w gronie laureatów konkursu „Liderzy Filantropii 2011”, w kategorii firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na cele społeczne. Statuetkę „Lidera Filantropii” podcza
Zanim zabrzmi pierwszy dzwonek i rozpocznie się rok szkolny w Wiosce Dziecięcej w Kraśniku 28 sierpnia rusza trzeci turniej piłkarski Stowarzyszenia Wiosek Dziecięcych o puchar przechodni Dyrektora Krajowego.Jak co roku będą wr
Komunikacja osobista w godzinach pracy jest prawem przysługującym pracownikowi, a nie przywilejem ? twierdzą przedstawiciele pokolenia Milenium (inaczej pokolenia Y). Z raportu ?Młodzi specjaliści w pracy? stworzonego przez dzia
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Zawsze pomagała innym, dziś sama potrzebuje pomocy. Nauczycielka i harcerka z podwrocławskiej Oławy ? Justyna Piotrowska z domu Gachowska ? żeby przeżyć musi zostać poddana przeszczepowi płuc w austriackiej klinice. O życie p
UNICEF podaje – co piąte polskie dziecko jest nieszczęśliwe. brainly.com stwierdza – co czwarte polskie dziecko jest zagubione i nie zna swoich mocnych stron. Dlatego od września rusza ogólnopolska akcja zbadajtalent.
¬Włocławek, 12 lutego 2018 r.Babeczki i miłosne kupony – przewrotny pomysł na WalentynkiNie trzeba wiele, by wyrazić gorące uczucia. Wystarczy dobry pomysł i odrobina zaangażowania. Niech Walentynki będą tylko pretekste
Narzekacie, że Wasze dzieci, mężowie, żony siedzą non-stop na „fejsie”? W porównaniu do reszty Europy nie jest wcale tak tragicznie!Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Trzeba sprawdzić
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Informacja prasowaPoznań, 11 września 2017 r.Herbata obecnie przeżywa swój renesans. W wielu restauracjach nie jest już podawana w prostej filiżance, bez żadnych dodatków. Obecnie, ten najpopularniejszy na świecie napój, je