Ruszyła świąteczna akcja ? KOLOROWY GIPS DLA MALUCHA ? GWIAZDKA 2012?organizowana przez firmy Ortopea, 3M i Fundację Pro Medico Bono. Od początku grudnia , ze sprzedaży każdej rolki lekkiego gipsu 3M Scotchcast Plus zakupion
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Racibórz, 03.11.2016 r.Jeśli jakość polskiej żywności oceniamy na podstawie produktów biorących udział w programie „Doceń polskie”, możemy być więcej niż zadowole
• Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.• Oprócz najmodniejszych elementów stroju, w trakcie
Informacja prasowa – PrestoMARZEC 2018Witaj wiosno!Rozpocznij sezon z PrestoOdetchnijmy po mroźnej zimie i cieszmy się coraz dłuższymi, ciepłymi dniami, budzącą się do życia przyrodą i zapachem kwitnących kwiatów.
Higiena snu – co na nią wpływa? Zdrowy sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Z kolei jego zapotrzebowanie dla organizmu jest sprawą indywidualną, zależną coraz częściej od trybu życia oraz
Ponad 150 osób z dysfunkcją wzroku różnego stopnia przystąpi tej zimy do prestiżowych egzaminów Cambridge z języka angielskiego, które w 8 miastach Polski organizuje British Council.Egzaminy z języka angielskiego przeprowad
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potr
79% kobiet posiada konto w banku, 58% – produkty oszczędnościowe. Do tego ponad 32% pań posiada karty kredytowe i tyle samo spłaca zaciągnięty kredyt gotówkowy. Dla porównania wśród mężczyzn procentowe wyniki są? pra
6 marca br. w Zakopanem rusza akcja „Lawinowe ABC”, której organizatorem jest Tatrzański Park Narodowy i TOPR, a partnerem PZU. Jej celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy na temat lawin oraz bezpieczneg