Fundacja Kidprotect.pl nawiązała współpracę z nowym portalem społecznościowym dla dzieci Funtasto.com, który zaproponował innowacyjne podejście do problemu bezpieczeństwa dzieci w internecie. Serwis uzyskał rekomendację Fu
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Na polskich drogach jest nieco bezpieczniej – wynika z nowo opracowanej mapy ryzyka drogowego. Zmniejszyła się długość czarnych odcinków, spadła też liczba wypadków z ofiarami śmiertelnymi i ciężko rannymi
POSADŹ 100 000 DĘBÓW ZE SZTYGAREM!Producent EKOGROSZKU SZTYGAR® – SYNERGIO GROUP SA – sfinansuje jesienią 2019 roku posadzenie 100.000 dębów. Las dębowy zostanie odnowiony w Nadleśnictwie Rytel, który najbardziej
PROJEKT OGRODU – DOBRA INWESTYCJA W MARZENIA Zima to właściwy moment na przemyślenie, jakich zmian wymaga nasz ogród i otoczenie domu. Dobrze jest określić swoje oczekiwania i preferencje, ale warto też skorzystać z pomocy a
Udany prezent mikołajkowy za 5, 10 lub 20 zł? Żaden problem!Jedni wolą dawać, inni – zwłaszcza dzieci – dostawać. Prezenty mogą sprawić wiele radości obu stronom, nawet te najdrobniejsze i niekosztowne. Gdyby było inacz
15 czerwca br. w Warszawie odbył się finał XXI Ogólnopolskich Mistrzostw Pierwszej Pomocy PCK. Netia, w ramach współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, zapewniła widzom i uczestnikom tego wydarzenia bezpłatny dostęp do interne
Informacja prasowaŁódź, 10 grudnia 2019 Prezenty robione mądrzeŚwięta to, poza czasem, który spędzamy z najbliższymi, odpoczywamy i celebrujemy wspólne chwile, także moment, w którym obdarowujemy się prezentami. W tym c
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi