Zdrada, kłamstwo, a może próba odbicia partnera? Czego nie jesteśmy w stanie wybaczyć przyjacielowi? Odpowiedzi na te pytania przedstawiają wyniki najnowszego sondażu miesięcznika Reader?s Digest.Przyjaźń, obok rodziny, to j
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Boże Narodzenie poprzedzają zwykle bardzo staranne, długotrwałe i wymagające dużego nakładu pracy przygotowania. Świąteczna akcja WINIARY pomoże uporać się z niełatwymi zadaniami, jakie czekają nas w ciągu najbliższych
?Kiedy Świąt przyjdzie moment? to piosenka Natalii Kukulskiej podarowana dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach kampanii ?Święta cieszą tylko w rodzinie?. Ambasadorka Stowarzyszenia zaangażowała się w inicj
Warszawa, 14.08.2018 r.Informacja prasowaRODO ukształtowało nowe stanowisko – inspektora ochrony danych (IOD), wzbudza ono wątpliwości i pytania dotyczące tego, kto może ubiegać się o pełnienie tej funkcji, a także kiedy
Informacja prasowa Poznań, 16 listopada 2017 roku5 rzeczy, których nie wiedziałeś o Wielkiej Brytanii, a powinieneś!Choć powszechnie wiadomo, że w Wielkiej Brytanii samochody nadjeżdżają z lewej strony, w umywalce są dwa
Fundacja Kidprotect.pl wspólnie z T-Mobile rozpoczynają projekt Kidmobile dotyczący bezpieczeństwa w świecie telefonii komórkowej. W ramach projektu powstał film fabularny „Kidmobile”, w który
CloudFerro nowym operatorem platformy chmurowej niemieckiej agencji kosmicznej Ruszyła nowa wersja platformy udostępniającej dane z europejskich satelitów dotyczące Niemiec – CODE-DE, za którą odpowiedzialna jest Niemiecka Ag
Informacja prasowaWarszawa, 20.01.2020 r.Kross The Record. Marcin Korzonek i największe rowerowe wyzwanieMarcin Korzonek planuje wjechać rowerem na ponad 6000 metrów n. p. m. W styczniu rozpoczyna samotną wyprawę Kross The Reco
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�