Dobieg?a ko?ca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie daj? rad?”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjn? fundacj?, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzi??o udzia? 20 tys. uczniów
28 grudnia 2017, WarszawaPrzepis na udaną domówkę sylwestrowąWraca moda na imprezy organizowane w domu. Chcąc spotkać i pobawić się w towarzystwie przyjaciół i znajomych, coraz częściej decydujemy się na taką formę zab
Energia elektryczna, bankowość i usługi pocztowe ? to dostawcy, których Polacy, opłacający rachunki za usługi masowe oceniają najlepiej. Tak wynika z badania ?Polak 3.0 ?czy jesteśmy gotowi na życie w cyfrowej rzeczywistości
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
22 grudnia „Fundacja Auchan na rzecz młodzieży” przekazała 12.000 euro dla organizacji wspierającej młodzież i dzieci z Śląska – „Po prostu Partner”. W dniu 6 lipca 2011 Auchan, z okazji swo
Pacjenci, którzy otrzymali przeszczepienie szpiku często mówią, że dzień, w którym to się stało był dniem ich powtórnych narodzin. Mogą teraz obchodzić urodziny dwa razy do roku.Fundacja DKMS Polska wspólnie z Auchan Pol
Informacja prasowa z dnia 20 września 2017 r. W dniach 18-21 października w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia odbędzie się kolejna edycja święta pasjonatów nauki – Gdynia E(x)plory Week. W programie finał n
Firmy z branży meblarskiej nie zgadzają się z decyzją Ministerstwa Finansów, która wymusza na nich stosowania wyższej stawki VAT na wykonanie szaf wnękowych. Ponadto od przedsiębiorców żąda się uregulowania zaległości sk
Charytatywną ideę (RED)™ stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka. Współpraca została ogłoszona podczas specja
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw