Proama ? nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych ? rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. ?Wrzucam na luz?, promującą kulturalną jazdę. ?Wrzucam na luz? to akcja zorgani
W środę 3 kwietnia na terenie budowy Centrum Radioterapii Amethyst w Krakowie wmurowany został kamień węgielny. W uroczystości uczestniczyli m.in. Wojciech Kozak, Wicemarszałek Województwa Małopolskiego, Wojciech Szafrański
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie ? wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą dy
Ruszyła Strefa Bezpieczeństwa – cykl 25 imprez, trwających przez wiosnę i lato, organizowanych przez PZU wspólnie ze znanym aktorem Robertem Moskwą. Odbędą się one w całej Polsce przy okazji masowych wydarzeń, takich j
Trwające blisko dwadzieścia siedem miesięcy wdrożenie Projektu OST 112 zostało z sukcesem zakończone przez ATM S.A. Projekt obejmował wdrożenie zintegrowanej, ogólnopolskiej sieci teleinformatycznej na potrzeby obsługi numeru
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Informacja prasowaPrzasnysz, 04.11.2019 r.Jak przygotować rower na zimę?Poradnik dla właścicieli jednośladówNiskie temperatury, miejskie ulice pełne błota pośniegowego i soli. Nie są to idealne warunki do jazdy rowerze. N
Reader?s Digest przedstawia wyniki najnowszego sondażu Nie słuchasz mnie! ? to w opinii niemal 50% badanych Polaków najczęstszy powód do kłótni w związku. Co ciekawe, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Reader?s Diges
Warszawa, 23 grudnia 2019Informacja prasowaŚwiętuj z głową!Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej st
Po pierwszej ? zdecydowanie męskiej odsłonie kampanii ?Rak, to się leczy!?, przyszedł czas na kampanię kobiecą. Znane Polki będą w najbliższym czasie zachęcać nas do regularnych badań oraz przekonywać, że z odpowiednio wc