Volvo pokazało pierwszy na świecie system uruchamiający samoczynne, awaryjne hamowanie pojazdu w przypadku wykrycia nieuniknionej kolizji z rowerzystą. To kolejny aktywny system bezpieczeństwa, który ma pomóc w zrealizowaniu pla
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce
Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury wybrało najciekawsze projekty z zakresu oszczędnego gospodarowania wodą w szkole. Prace przygotowali uczniowie szkół podstawowych w ramach konkursu ?W mojej klasie wspólnie oszczędz
Już dziś oficjalna premiera teledysku do niezwykłej piosenki ?Kiedy Świąt przyjdzie moment? podarowanej przez Natalię Kukulską dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych. Utwór powstał na specjalną okazję Świąt Bożego Narodzenia,
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9.10.2019ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW?Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede wszystkim polegają na obniżeniu progu podatk
Sieć kawiarni Green Caffè Nero odlicza promocje do świąt.Kalendarz adwentowy w aplikacji mobilnejŚwiąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na
Ponad 150 osób z dysfunkcją wzroku różnego stopnia przystąpi tej zimy do prestiżowych egzaminów Cambridge z języka angielskiego, które w 8 miastach Polski organizuje British Council.Egzaminy z języka angielskiego przeprowad
W Polsce 30 proc. firm jest prowadzonych przez osoby, które nie ukończyły 30. roku życia.[1] Młodym przedsiębiorcom nie brakuje optymizmu i odwagi do podejmowania decyzji o pracy na swoim, ale założenie własnej działalności
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc