Informacja prasowa Przasnysz, 23.07.2019 r. Możliwości rowerów urban. Nowe rozwiązanie do miasta Lubią szybkie tempo życia, nie chcą podążać za tłumem. Dla takich właśnie osób […] 
      Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzyw i owoców. Freggia prezentuje […] 
     W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu ?Wspieramy Rodziny SOS? zorganizowała  konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowego. 
     Był już gorzki Jarosław Kaczyński smoleński i słodki Jarosław Kaczyński wyborczy. Ale teraz po raz pierwszy w swoim bogatym politycznym życiu lider PiS próbuje być słodko-gorzki. Z błogosławieństwem ojca Rydzyka. W najno 
     22 grudnia „Fundacja Auchan na rzecz młodzieży” przekazała 12.000 euro dla organizacji wspierającej młodzież i dzieci z  Śląska - „Po prostu Partner”. W dniu 6 lipca 2011 Auchan, z okazji swojego 5 
     Działka pod budowę domu jednorodzinnego ma na swoim terenie drzewa? Doskonale! To świetna okazja do wzbogacenia i urozmaicenia naszej posesji. Przy projektowaniu nawierzchni wystarczy zadbać […] 
     Już tylko 4 dni zostały do zakończenia akcji Samsung Hope Relay, dzięki której Polacy w ostatnich tygodniach zebrali ponad 300 tysięcy kilometrów, które Samsung zamieni w pieniądze na wakacje dla dzieci z SOS 
      Warszawa, 22.08.2018 r. Informacja prasowa Rewolucja w zakresie ochrony danych osobowych oraz zupełnie inne niż dotychczas spojrzenie na kwestię prywatności – to hasła odzwierciedlające wdrożenie […] 
     Ponad 200 osób poddało się bezpłatnym badaniom serca prowadzonym przez EMTEL w ramach obchodów Światowego Dnia Serca na krakowskim rynku. Czołowy producent kardiomonitorów i defibrylatorów w Polsce, był partnerem imprezy orga 
     W ramach kampanii 1% podatku Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce uruchomiło  stronę www.sosnowydom.pl. Strona oraz specjalne reklamy w prasie branżowej i Internecie zostały stworzone, by zaintrygować potencjalnych darcz