Szczecin, 29 października 2020 r.Co 10 Polak wyrzuca jedzenie, bo nie wie co z nim zrobić: jak można to zmienić? Blisko połowa Polaków (42 proc.) przyznaje się, że wyrzuca żywność do śmieci – tak wynika z badania przepr
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Letnie suszenie prania: wybieramy suszarkę na balkon i do ogroduLatem balkon i ogród to nie tylko miejsce relaksu i wypoczynku, ale także praktyczna przestrzeń do suszenia prania. Myślisz, że twój balkon jest za mały? Nawet, j
Fundacja Rak and Roll została partnerem XIX edycji trwającego właśnie Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE. Po raz pierwszy w historii tej imprezy do grona partnerów dołącza f
Zbliża się długi weekend, który wiele osób spędzi nad wodą i na wodzie. Wyjątkowo niepokojące w tym roku statystyki utonięć wskazują, że nie wszyscy zdają sobie sprawę, że woda jest nie tylko źródłem ochłody i miłe
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Mroźna i śnieżna zima w warunkach polskich nie jest najdłuższa. Być może dlatego zdarza się, że kierowcy nie pamiętają o sprawach, które w żadnym innym sezonie nie budzą zastrzeżeń. Na co trzeba szczególnie uważać w�
Warszawa, 24.05.2018r. Niemieckie służby kontrolne stosują nowe podejście do kontroli prawidłowej masy i zabezpieczenia ładunków, również o odniesieniu do pojazdów do 3,5 tony, zwanych potocznie busami. W przypadku stwierdze
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA ?ZADBAJ O SWOJE SERCE? LAUREATEM VII EDYCJI PRESTIŻOWEGO PLEBISCYTU LIDERZY OCHRONY ZDROWIA ZADBAJ O SWOJE SERCE jest ogólnopolską kampanią o charakterze edukacyjno-profilaktyczno-społecznym, w ramach któ
Wyniki badania European Trusted Brands 2013Kamil Durczok, prezenter Faktów w TVN, jest tym dziennikarzem telewizyjnym, któremu Polacy ufają najbardziej ? wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader?s