Już 1 sierpnia rusza akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce – ?Powrót do szkoły?. Po raz trzeci Stowarzyszenie będzie zbierać pieniądze na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla opuszczonych i osieroconych
Pracownicy Totalizatora Sportowego z sukcesem przeprowadzili akcję wolontariacką skierowaną do niepełnosprawnych dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Zuzeli. Z okazji Dnia Dziec
#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Blisko 90 szkół gimnazjalnych z całej Polski, 4000 uczniów i 160 nauczycieli uczestniczyło w II edycji programu edukacyjnego Fundacji BGŻ ?Jeżdżę z głową?. Do poprawy bezpieczeństwa na lokalnych drogach przedstawiciele Od
Mniej tzw. czarnych odcinków, więcej bezpiecznych dróg ? wynika z nowo opracowanej mapy ryzyka na drogach krajowych w Polsce. Naukowcy z Politechniki Gdańskiej wraz z ekspertami Polskiego Związku Motorowego i Fundacji Rozwoju Inż
Wrocław, 1.04.2017INFORMACJA PRASOWAMARKA: WellWell ASORTYMENT: – 125g NOWOŚĆNowość marki Well Well – 100% roślinna Pasta z pestkami dyni z marchewką i imbirem – uczta aromatów oraz pyszne i zaskakujące połąc
Z okazji Dnia Dziecka pracownicy Kredyt Banku z różnych regionów Polski organizują akcje wolontariackie dla dzieci z lokalnych instytucji, szpitali, domów dziecka i ośrodków szkolno-wychowawczych. Cel jest wspólny dla wszystkic
W weekend 16-17 marca, w wybranych sklepach Leroy Merlin na terenie całej Polski odbędzie się badanie pt. MULTIPOR: Czy Polakom jest ciepło. Krótki sondaż ma na celu zebranie opinii na temat stopnia zadowolenia z komfortu cieplne
Salon w stylu glamour. Postaw na akcesoria!Błysk szlachetnych kamieni, szmer zwiewnego tiulu, delikatne muśnięcie barokowego przepychu. Ponoć najlepszymi przyjaciółmi kobiety są diamenty, jak mawiała Marylin Monroe. W żadnym
Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycy