Największa w Polsce giełda winylina Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się największa w Polsce i druga co do wielkości w Europie wystawa urządzeń audio i video – Audio Video Show 2019. Jak co roku goście
4 czerwca wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet ?Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie?, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku naturalnem
79% kobiet posiada konto w banku, 58% – produkty oszczędnościowe. Do tego ponad 32% pań posiada karty kredytowe i tyle samo spłaca zaciągnięty kredyt gotówkowy. Dla porównania wśród mężczyzn procentowe wyniki są? pra
Jesienne porządki już za nami, jednak każdy kto chciałby zgodnie z prawem pozbyć się starego żelazka czy zużytego telewizora, będzie miał taką możliwość podczas akcji „Czas na zbiórkę? Naturalnie!” org
W czwartek 21 lutego 2013 r. w SOS Wiosce Dziecięcej w Siedlcach odbyły się pierwsze zajęcia drugiej edycji, projektu ?Grosz zaoszczędzony przerabia się w miliony? dofinansowanego ze środków Narodowego Banku Polskiego.Celem
Dobiegła końca II edycja programu edukacyjnego „Kabecjanie dają radę”, realizowanego przez Kredyt Bank, jego korporacyjną fundację, Stowarzyszenie Laboratorium Troski i PCK. W projekcie wzięło udział 20 tys. uczni&
Pracownicy ING Banku Śląskiego rozpoczynają wiosenną akcję honorowego krwiodawstwa. 5 marca w Katowicach odbędzie się pierwsze z zaplanowanych spotkań.W ramach wiosennej akcji krwiodawstwa zaplanowano następujące spotkania:
Fundacja Rak?n?Roll realizuje kolejny bezkompromisowy i pełen energii projekt – Rak’n’Rolling, którego celem jest propagowanie aktywności fizycznej, podróżowania i pokonywania własnych ograniczeń, jako motywa
W grudniu marka Dr. Oetker w ramach programu ?Wspieramy Rodziny SOS? zorganizowała konkurs dla Dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Podopieczni Stowarzyszenia zostali zaproszeni do narysowania stron kalendarza firmowego.
Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami wspierają akcję charytatywną ?Pacyfa?. Gwiazdy promują noszenie bransoletek Missiu z motywem pacyfy. Bransoletkę