Największym bohaterem jest tata!Dotleń organizm, popraw samopoczucie i stwórz niepowtarzalny nastrój! W dzień ojca zabierz swoje dziecko na trening i zainspiruj je do działania. Pokazując mu zdrowe nawyki staniesz się jego sup
5 lipca, Światowy Dzień Łapania za Biust, jeden z wielu nietypowych dni w naszym kalendarzu ma szansę przerodzić się z ciekawostki w datę ważną dla każdej kobiety. W tym roku, dzięki współpracy organizatorów kampanii ?Rak
Czwarte największe miasto w Polsce. Najdłuższa ulica handlowa w Europie. Ścisła czołówka zwycięzców w światowym rankingu Lonely Planet na najciekawszą destynację 2019 roku. Czy wiecie już o jakim mieście mowa? Oczywiście
Informacja prasowaLubisz jazdę na nartach? Nie zapomnij o tej jednej rzeczy…Co piąty Polak jeździ na nartach, ale nie wszyscy miłośnicy tej dyscypliny pamiętają o jednej z najważniejszych zasad bezpiecznej jazdy – o wkła
Jacek Bartkiewicz, prezes zarządu Banku BGŻ dołączył do Koalicji „Prezesi – Wolontariusze 2011”. Koalicja zrzesza 18 prezesów największych firm i instytucji w Polsce, którzy postanowili aktywnie po
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie ? wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą dy
Choć co czwarty Polak boi się chorób kręgosłupa, obawa ta nie przekłada się na właściwe traktowanie osi i podpory naszego ciała. Od najmłodszych lat dźwigamy ciężary w postaci szkolnych plecaków, spędzamy od
Groupon, lider na rynku ofert lokalnych, we współpracy z międzynarodową organizacją ekologiczną WWF rozpoczyna dzisiaj w kilkudziesięciu krajach na całym świecie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi lokalnych społeczno
Bank Pocztowy wspiera Fundację „Pocztowy Dar”. 15 czerwca rozpoczęło się przyjmowanie wniosków.W tym roku Fundacja „Pocztowy Dar” ufunduje 75 stypendiów dla uczniów szkół podsta
Pod hasłem ?W trosce o lepsze jutro? firma Lidl realizuje szereg działań na płaszczyźnie społecznej. ?Pozory mylą, dowód nie? to kolejny już projekt, do którego włącza się Lidl Polska, angażując swoich pracowników oraz