Wyniki badania European Trusted Brands 2013Adam Małysz to sportowiec darzony przez Polaków największym zaufaniem ? wynika z badania European Trusted Brands 2013. Drugie miejsce na podium zajęła Justyna Kowalczyk, trzecie ? Tomasz
Ponad połowa klientów ING uważa, że gaz łupkowy to dla Polski szansa lub uśmiech losu. Co trzecia osoba uznaje go za mrzonkę, a co dziesiąta za zagrożenie ? wynika z ankiety ING Banku Śląskiego.W związku z powracającą dy
Do grona ponad 480 stypendystów Klasy BGŻ we wrześniu dołączy kolejny, 10-ty już rocznik uzdolnionych absolwentów gimnazjów. Ogólnopolski edukacyjny program społeczny Klasa BGŻ ma już 10 lat.Autorski program Fundacji BG�
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s
Informacja prasowaPoznań, 20 lutego 2018 r.Zbyt wiele obowiązków każdego dnia, szybkie tempo życia oraz brak czasu na własne pasje czy zwykły relaks – to czynniki, które mogą wywoływać stres. Odczucie to znane jest w
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 3 marca 2020NOWE FILMOWE PRZYGODY W ŚWIECIE LEGO:STREFA THE LEGO® MOVIE™ WORLD W LEGOLAND BILLUNDW sobotę, 28 marca po zimowej przerwie rusza nowy sezon w kultowym i najstarszym na świ
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
W ramach ogólnopolskiej akcji społecznej ?BARTEK i o to biega?, której celem jest promowanie aktywnego spędzania czasu z dzieckiem, gwiazdy przekazały buty na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.W inauguracji wydarzenia wz
Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Wszyscy szukamy najlepszego prezentu dla swoich bliskich. Teraz możemy kupić im niepowtarzalny podarek, taki który uszczęśliwi dzieci z najuboższych regionów świata.
Proama ? nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych ? rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. ?Wrzucam na luz?, promującą kulturalną jazdę. ?Wrzucam na luz? to akcja zorgani